Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    LET OP: Bestellingen kunnen nog steeds geplaatst worden, DE WEBSHOP BLIJFT OPEN! Vanwege de vakantieperiode van 19 juli t/m 11 augustus worden bestellingen vanaf 12 augustus weer verstuurd. Gebruik kortingscode ZOMERSTOF2024 voor onze zomeraanbieding!

    Garantie & Klachten

    Garantie

    Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.  Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na aankoop en constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. 

    Klachten

    Controleer uw bestelling direct nadat u deze ontvangen heeft, Klachten over artikelen die al geknipt of verwerkt zijn, kunnen wij niet in behandeling nemen.
    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking